Om deze website goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.

Klik hier om deze melding te verbergen

zevende editie GO! magazine

27 juni 2019

Hoe kan jij vooruitgang creëren in jouw bedrijf?

Ooit was papier de belangrijkste drager voor producten die we in onze sector maken. Inmiddels zijn daar verschillende andere dragers bij gekomen en deze zijn zelfs niet meer weg te denken. De een noemt het teloorgang van de grafische industrie, een ander noemt het vooruitgang.

We zijn niet de enige sector die met disruptie te maken heeft. Neem nou de fotografiebranche. Het voorbeeld van Kodak is bekend. Ooit de grootste producent van filmrolletjes, nu nauwelijks nog van betekenis. Kodak speelde te laat in op de groeiende populariteit van digitale fotografie, terwijl het nota bene aan de basis van de digitale camera stond. En nu worden producenten van digitale camera’s weer ingehaald door smartphonefabrikanten.

In deze snelle tijden is het cruciaal om op z’n minst gelijke tred te houden met nieuwe ontwikkelingen. Of daar zelfs op vooruit te lopen. Om op tijd die vooruitgang te willen creëren. En na te denken over nieuwe manieren om toegevoegde waarde te leveren.

Hoe dat kan, ontdek je op tal van manieren in deze uitgave van GO! magazine. Lees bijvoorbeeld hoe drie grafimediabedrijven nadenken over hoe ze met creatief en strategisch advies meer kunnen betekenen voor klanten. En dus ook betere marges en rendementen kunnen realiseren.

Ook bij GOC zelf creëren we vooruitgang. Dat doen we bijvoorbeeld door een nieuw opleidingsmodel te introduceren. Door opleidingen modulair aan te bieden, kunnen medewerkers in de grafimediabranche hun kennis snel en stapsgewijs verdiepen of verbreden.

Vooruitgang ontstaat niet vanzelf. Maar het is tegelijkertijd een misvatting dat je pas vooruitgang kunt creëren als je een briljant plan hebt of het hele vernieuwingsproces voor je ziet. Echte vooruitgang begint met iets wat we allemaal los kunnen maken in onszelf: ontevredenheid over hoe het nú is.

In ons GO! magazine delen diverse bedrijven uit onze sector hun ervaringen, tips én trucs.
Download of bestel de zevende editie van GO! magazine via communicatie@goc.nl en laat je inspireren.