Naast een interessant programma onder leiding van trendwatcher Richard Lamb, waar de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied uitgebreid aan bod komen, is er ook dit jaar weer een informatiemarkt waar een groot aantal leveranciers van Web To Print-oplossingen zich presenteert. Als extra, ontvangt dit jaar iedere deelnemer een whitepaper waarin de diverse leveranciers met elkaar worden vergeleken en hun visie geven.

Om deze website goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.

Klik hier om deze melding te verbergen

Web2Print: de weg naar marktaandeel

22 februari 2013

Woensdag 10 April 2013 staat Veenendaal in het teken van Web To Print-trends en -oplossingen. ‘W2P: de weg naar marktaandeel’ is het thema voor de komende bijeenkomst met informatiemarkt. Tijdens de bijeenkomst zoomen we verder in op MRM (Marketing resource Management). Ofwel, de verschuiving van web to print als tool in de grafimediabranche, naar een marketingtool voor corporate en 'MKB-plus' bedrijven om druk- en printwerk gericht en efficiënt in te zetten. 

Naast een interessant programma onder leiding van trendwatcher Richard Lamb, waar de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied uitgebreid aan bod komen, is er ook dit jaar weer een informatiemarkt waar een groot aantal leveranciers van Web To Print-oplossingen zich presenteert. Als extra, ontvangt dit jaar iedere deelnemer een whitepaper waarin de diverse leveranciers met elkaar worden vergeleken en hun visie geven. 

Wat bescheiden begon in 2011 met ‘W2P2011’ is inmiddels uitgegroeid tot hèt landelijke, jaarlijks terugkerende event op het gebied van Web To Print en Marketing Resource Management. Na de succesvolle editie van 2012 in Den Bosch hebben initiatiefnemers CMBO, GOC, Koninklijke KVGO en Scriptworx besloten de doelgroep in 2013 uit te breiden. Waar in de voorgaande jaren de grafimediabranche centraal stond, richt het event zich dit jaar ook op de marketing- en communicatiespecialisten uit het MKB en uit corporate-omgevingen. Hoofdsponsor is opnieuw Ricoh Nederland.

Kijk voor inschrijven en meer informatie op  www.w2p2013.nl