Om deze website goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.

Klik hier om deze melding te verbergen

W2P2012 bijzonder geslaagd!

30 maart 2012

Donderdag 29 maart vond het drukbezochte W2P2012 in Den Bosch plaats. Voor de tweede keer sloegen CMBO, GOC, KVGO en Scriptworx de handen ineen en organiseerden een web to print evenement. Waar tijdens het event in 2011 de mogelijkheden op het gebied van web to print centraal stonden, was de insteek deze keer meer strategisch en gericht op drie thema’s die aan de orde komen bij web to print oplossingen; techniek, marketing en organisatie.

Herman Hartman en Ed Boogaard trapten af met een presentatie voor deelnemers die zich nog aan het oriënteren waren op web to print oplossingen. Keynote van de dag was Theo Huibers over kansen en valkuilen, trends en ontwikkelingen binnen het medialandschap. Tijdens de lunchbreak was er gelegenheid om te netwerken en informatie op te halen bij de diverse leveranciers die zich op de informatiemarkt presenteerden. De diverse kunstwerken die tijdens het event opgesteld stonden, gaven een extra dimensie aan het event.

In de middag was het tijd voor drie uitgebreide sessies over techniek, marketing en organisatie. Eddy Hagen (VIGC) richtte zich na de lunch op de technische aspecten van web to print oplossingen. Alex Kunst interviewde vervolgens Marco Aarnink (Drukwerkdeal), Paul Boogaard (Tuijtel) en Huib Kolen (Ricoh Nederland) over het vermarkten van je web to print oplossing. Afsluiter van de dag was Michiel van Dijk over de consequenties van web to print voor je organisatie en de veranderingen die daarbij komen kijken.

Klik hieronder voor sfeerimpressies van het event

W2P2012

Presentaties