Om deze website goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.

Klik hier om deze melding te verbergen

Trends 2015/16: De mens een merkwaardige trend

12 januari 2016

trends_omslag_klein.jpgDe nieuwe Trends 2015/16 heeft als thema: De Mens, een merkwaardige trend. De uitgave is nu digitaal verkrijgbaar. 

In alle onderzoeksrapporten over trends die we de laatste tijd onder ogen kregen, zien wij een duidelijke rode draad: de mens wordt vrijwel overal genoemd als belangrijke factor in organisaties en bedrijven. De mens is daarmee een merkwaardige trend geworden. En dan moet u merkwaardig interpreteren als: bijzonder, vreemd, anders, veelzijdig en nog veel meer. Al deze superlatieven zijn van toepassing op de mens. En die menselijke factor wordt de komende jaren steeds bepalender. Want wat bedrijven nodig hebben en wat klanten willen in de komende jaren is een menselijk gezicht.
 
De komende jaren maakt daarom de mens het verschil voor uw merk of organisatie. Download nu Trends 2015/16 en lees er alles over.