Om deze website goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.

Klik hier om deze melding te verbergen

Geslaagde derde editie Web to Print event!

11 april 2013

Woensdag 10 april stond Veenendaal in het teken van Web to Print. Voor de derde keer sloegen CMBO, GOC, KVGO en Scriptworx de handen ineen voor de organisatie van een drukbezocht W2P2013. ‘W2P: de weg naar marktaandeel’ was het thema voor deze bijeenkomst met informatiemarkt. 

De middag startte met een informatiemarkt waar een groot aantal leveranciers van W2P-oplossingen zich presenteerden. Na het welkomstwoord van Huib Kolen (Ricoh Nederland), trapte Richard Lamb (Trendwatcher.com) af met een flitsende presentatie over de toekomst van de media en de rol van print daarin. Kernboodschap van Richard: ‘wil je naar voren kijken dan moet je ook naar achter kijken want dan weet je waar je vandaan komt’.

Hierna was het tijd voor de rondetafelgesprekken waar gespreksleider Hans de Gier (Syncforce) 9 leveranciers hun verhaal liet doen over W2P oplossingen. Na een aantal kritische vragen uit het publiek was het tijd voor een uitgebreid buffet. Onder het genot van een hapje en een drankje was er gelegenheid om te netwerken en informatie op te halen tijdens de informatiemarkt. Na de pauze richtte Frank van Olst (NykampNyboer) zich op ‘de weg naar marktaandeel met W2P’, want ‘Web to Print is here to stay!’ aldus Frank van Olst. Ment Kuiper (LECTRIC/NextAcademy) vervolgde het programma met de toepassing van W2P en MRM in een moderne marketing strategie. ‘Het gaat om de context en niet om de content’, aldus Ment. Na een interactieve ’wrap up’ door Richard Lamb was het tijd voor de borrel. Als aandenken aan dit geslaagde event ontving iedereen een goodybag met daarin o.a. een gepersonaliseerd whitepaper waarin de diverse W2P oplossingen uiteen gezet worden.

Klik hier voor de W2P website.