Om deze website goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.

Klik hier om deze melding te verbergen

Geslaagde afsluiting 'van Passie tot Promotie' seminars

29 april 2013

Op dinsdag 23 april werd het laatste seminar in de van Passie tot Promotie reeks georganiseerd. Deelnemers vanuit verschillende branches in de creatieve industrie kwamen naar GOC in Veenendaal, waar ze door Erik Stevens (Phaff & partners), Stephan van Slooten (Altuïtion) en Alex van Straaten (RAAK beleving) bijgepraat werden over klantbeleving.

Tussen november 2012 en april 2013 vonden in totaal 5 seminars plaats op verschillende locaties, waarbij het boek Van Passie tot Promotie als leidraad diende. In dit boek introduceert Erik Stevens vijf nieuwe P’s voor de creatieve industrie: professie, passie, participatie, projectie en promotie. Deze vernieuwde marketingmix biedt de tools om marketing en verkoop van creatieve dienstverlening tot een succes te maken. Het boek leverde Erik een nominatie op voor de Marketing Literatuurprijs 2012.

Met Erik Stevens als dagvoorzitter en experts op het gebied van de verschillende thema’s als gastsprekers werd gedurende de seminars ingezoomd op de verschillende P’s uit de vernieuwde marketingmix. De groep deelnemers kende keer op keer een grote diversiteit. Zo kwamen gedurende de interactieve sessies onder meer ondernemers, zelfstandig professionals, en werknemers uit verschillende branches in de creatieve industrie en het onderwijs met elkaar in gesprek. Ook werden een aantal inspirerende locaties aangedaan, zo vonden er seminars plaats op onder andere de Nederlandse hoofdkantoren van Sanoma Media en Ricoh.

Op www.goc-evenementen.nl/seminars vind je meer informatie over de gehouden seminars. Ook kun je hier presentaties downloaden van Erik Stevens en een aantal van de gastsprekers.