Om deze website goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.

Klik hier om deze melding te verbergen

Intro crossmedia adviseur

Cursusduur en studiebelasting: 3 dagen
Toetsing en afsluiting: bewijs van deelname
Bestemd voor: De cursus is ontwikkeld voor (commerciële) front- en/of backoffice medewerkers, die zich bezig houden met advies en verkoop van mediacommunicatieproducten. In deze functie moet men tegenwoordig in staat zijn de klant vanaf de conceptfase tot en met de realisatiefase te begeleiden, de juiste mediamix te kunnen adviseren en zorg te dragen voor de realisatie daarvan.
Kosten: € 990,00 (excl. btw)
Tegenwoordig kan communicatie bestaan uit een mix van o.a. sociale media, mobiele devices, augumented reality en zorgt voor nieuwe creaties van mediamixen. In deze introductie cursus Crossmedia Adviseur staat het weten en kunnen gebruiken in de juiste samenstelling van de mediamix centraal. Het beheersen van deze techniek komt niet aan bod in deze introductie. Vernieuwde inzichten in publicatiemogelijkheden en nauw geïntegreerde componenten helpen rijke, fascinerende content te maken voor levering van diverse publicaties in print- of in digitale vorm op vrijwel elk scherm of media-apparaat.
Dag 1
  • Fundament: noodzaak tot aanpassen, overview crossmedia-landschap, communicatie, adviseren vanuit klantperspectief, voorbeelden crossmedia campagnes
  • Trends en ontwikkelingen: in medialandschap en daarbuiten, wat betekent dit voor de klant en zijn business? welke kansen biedt dit?
Dag 2
  • Marketing/sales: mediamix, 4P’s en 4C’s, van AIDA naar ZMOT, customer journey en de rol van online/offline (social) media, content marketing, experience marketing
  • Concepting: brainstorming, conceptontwikkelings-tools, merkenwijzer, De Bono, 4 kern motivatoren.
Dag 3
  • Projectorganisatie: hoe organiseer je een crossmedia project. Briefing/debriefing, offerte, onderhandelen, inkopen van expertise, presenteren, moodboards
  • Transitie: hoe ontwikkel je jezelf en je bedrijf meer richting crossmedia adviseur. Persoonlijk ontwikkelplan opstellen
De prijs van de cursus bedraagt € 990,- per persoon (exclusief btw, inclusief catering).

GOC wijst je graag op de financiële voordelen waar je als bedrijf in de creatieve industrie van kan profiteren. Klik hier voor meer informatie over de subsidies die van toepassing zijn op ons aanbod.
Groepsgrootte
De groepsgrootte is maximaal 10 personen.

Cursusduur
De cursus duurt 3 dagen.

Toetsing en afsluiting
Na afloop van de cursus ontvang je een Bewijs van deelname.

vragen?

Bel of mail gerust naar onze medewerkers verkoop binnendienst.

binnendienst@goc.nl
0318-53 91 29    
                                                                                  
 

Cursusdata

  • GOC (Veenendaal) donderdag, 23 mei 2019