Om deze website goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.

Klik hier om deze melding te verbergen

Innovatief Publiceren

Cursusduur en studiebelasting: 3 lesdagen van 6 uur
Toetsing en afsluiting: Bewijs van deelname
Bestemd voor: Managers, zzp'ers, Art Directors, ontwerpers/vormgevers, AE’s, OM, commerciële medewerkers werkzaam in de grafimedia- en creatieve branche.
Kosten: € 990,00 
De succesvolste campagnes worden in deze tijd niet meer opgezet via paginagrootte advertenties. Ze leunen niet meer op dure tv-reclame. De meest indringende campagnes worden nu gebouwd rond viral movies. Slimme, spotgoedkope en korte video's, gefilmd met een paar mobieltjes, die via sociale media in korte tijd een enorm publiek bereiken. Ze worden ondersteund door directe en persoonlijke communicatie via Facebook en Twitter. Het publiek reageert er enthousiast op en voegt op internet zelf toe aan de buzz, die rond een merk of evenement ontstaat.

Maar wat zijn die nieuwe media dan? Hoe zet je die in een creatieve markt in? Wat zijn de voordelen van 'second screen', van 'augmented reality' en van een eigen zakelijke app voor de smartphone? Hoe zet je ze goedkoop en effectief in? Deskundigen verkenden voor deze training de verste randen van de nieuwe techniek, spraken met ontwikkelaars en uitvinders en verzamelden lowbudget-oplossingen voor grote vraagstukken waarvoor de communicatiesector zich geplaatst ziet.
Dagdeel 1 De nieuwe communicatietijd is aangebroken
  • De impact van de nieuwe economie
  • op de vormen van publiceren
  • Geld van het publiek - crowdfunding
  • Dat weet de community allemaal
  • Staand vergaderen - nieuwe project management tools
  • Marketeers worden publishers
  • Content Marketing. Het gaat om de inhoud
  • Experience Marketing.
  • Waarom de tranen van An geld waard zijn.
 
Dagdeel 2 Digitaal Publiceren
  • De verovering van digitale publicaties
  • HTML5
  • Nieuwsbrieven
  • Enhanced ebook
  • Apps - opkomst van een alleskunner
  • Soorten apps
  • Bladeren in een digitaal blad
 
Dagdeel 3 Toekomst in Publicatiekanalen
  • Alles met een schermpje
  • Alles dat praat`
  • Nano, de piepkleine helpers
  • Van tweede scherm naar multimedia
  • Wat doet het scherm dan? De evolutie van de telefoon
  • Sensoren in een kader
 
Dagdeel 4 De beleving van diverse doelgroepen vanaf 2016
  • Kijken naar elkaar - populariteit van vloggers
  • Hoe vang je de aandacht - apps binden een miljoenenpubliek
  • Shazam en Ingress
  • De werkelijkheid verheffen - Augmented Reality verklaard
  • Het vervaardigen van AR content
  • 3D video
  • Kijken in 3D in een kader
 
Dagdeel 5 Met je bedrijf gezond de nieuwe tijd in
  • De glazen onderneming - communicatie via social media
  • QR code
  • 3D printen
  • Location Based Services in een kader
 
Dagdeel 6 Hoe zelf te leren, klanten leren, ...
  • Het nieuwe leren
  • Filmen met een mobieltje
  • Microfoongebruik en nieuwe digitale geluidsapparatuur
€ 990,00 excl. btw, incl. catering.
Groepsgrootte
Minimaal 6 en maximaal 10 personen.

Cursusduur en studiebelasting
3 trainingsdagen van 6 uur.

Toetsing en afsluiting
Bewijs van deelname.

vragen?

Bel of mail gerust naar onze medewerkers verkoop binnendienst.

binnendienst@goc.nl
0318-53 91 29    
                                                                                  
 

Cursusdata

  • Er zijn momenteel geen cursusdata bekend.
    Klik op 'Neem een optie', schrijf je in en GOC neemt contact met je op.